راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

هتل حیات پاریس مادلین (Hyatt Paris Madeleine) پاریس

هتل حیات پاریس مادلین (Hyatt Paris Madeleine) پاریس

هتل حیات پاریس مادلین یکی از هتل های ۵ ستاره شهر پاریس و کشور فرانسه می باشد. این هتل لوکس واقع در مرکز پاریس بوده و تنها ۵ دقیقه (پیاده) تا کلیسای مادلین فاصله دارد.

تمامی اتاق های هتل حیات پاریس مادلین دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و هر یک به صورت جداگانه با اثاثیه چوبی و مدرن و تن رنگی روشن تزئین شده اند. این اتاق ها همچنین دارای حمام اختصاصی بسیار شیکِ مجهز به وان، سشوار و لوازم آرایشی-بهداشتی (رایگان) می باشند. نمای اتاق ها نیز به سوی خیابان های پاریس و حیاط هتل می باشند.

هتل حیات پاریس مادلین دارای یک مرکز تناسب اندام، سونا، حمام و ماساژ می باشد که مسافران و گردشگران تور فرانسه با اقامت در این هتل می توانند از آنها استفاده نمایند.

رستوران La Chinoiserie نهار و صبحانه را با غذاها و محصولات فصلی سرو می کند. این رستوران همچنین با اسنک و نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می کند. کافه هتل نیز یک شام لذیذ با غذاهای محلی را برای مهمانان آماده می کند.

هتل حیات پاریس مادلین در نزدیکی منطقه خرید معروف هوسمان (Haussmann) قرار دارد و مهمانان این هتل تنها با ۵ دقیقه پیاده روی می توانند خود را به آن برسانند. همچنین تا خیابان معروف شانزه لیزه نیز حدود ۱۰ دقیقه (پیاده) فاصله است.

یکی دیگر از مزایای این هتل فاصله کم آن (حدود ۵۰۰ متر) تا ایستگاه متروی Saint-Augustin بوده که دسترسی مستقیمی را به جاذبه های معروف پاریس می دهد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور فرانسه و اقامت در شهر پاریس را دارند و به دنبال هتلی لوکس با امکانات مناسب برای اقامت در این شهر می باشند می توانند هتل حیات پاریس مادلین را انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر پاریس را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.