راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

قرارداد همکاری ایران و اسپانیا برای حفظ و مرمت اماکن تاریخی

قرارداد همکاری ایران و اسپانیا برای حفظ و مرمت اماکن تاریخی

این قرارداد بین سازمان ایرانی سبتا که کار اصلی آن حفظ ابنیه تاریخی است و شرکت پارادورس به امضا رسید.

دو طرف همچنین درباره تشویق سفر میان ایران و اسپانیا توافق کردند. اما هیچ یک از طرفین مشخص نکردند که چه اقداماتی را در این راستا به انجام می رسانند.

برگزاری کارگاه های تکنیکی، انجام بازدیدهای کارشناسی جهت مشخص کردن وضعیت ابنیه و سرویس های مشاوره برخی دیگر از موارد مورد توافق میان ایران و اسپانیا بوده است.

قرارداد همکاری ایران و اسپانیا برای حفظ ومرمت اماکن تاریخی

قرارداد همکاری ایران و اسپانیا برای حفظ ومرمت اماکن تاریخی

بر اساس این قرارداد سالانه ۱۰۰ ساختمان مشمول این طرح خواهد شد به طوریکه در پایان سال ۲۰۲۵ بر اساس این قرارداد یک هزار و هشتاد و چهار ساختمان تاریخی زیر نظر سازمان سبتا مورد بازسازی قرار خواهد گرفت و به بخش خصوصی تحویل داده می شود.

براساس آنچه در این باره مورد تاکید قرار گرفته، سرمایه گذاران سوئدی و ایتالیایی علاقمند به سرمایه گذاری در این هتل ها هستند و شهرهای کرمان، کاشان و اصفهان جزء شهرهایی هستند که ساختمان هایی با ارزش بالا در این گونه ساختمان ها دارا هستند.

جشن ها و جشنواره های چین


جشن ها و جشنواره های چین

یکی از بهترین زمان های استفاده از تور چین، هنگام برگزاری جشن ها و جشنواره های چین است. کشور چین، کشوری است با جشن ها و فستیوال های مختلف، جذاب و بسیار رنگارنگ. در این مطلب به معرفی این جشن ها و جشنواره های چین می پردازیم.

ژانویه/ فوریه

جشن سال نو چینی/ پیشواز بهار (چون جی)

جشنواره ی فانوس (یوان شیا جی)

مارس

زادروز گوان یین

آوریل

روز جاروکشی آرامگاه

جشنواره ی آب پاشی

آوریل/مه

زادروز مازو

ژوئن

جشنواره ی قایق اژدها

آوگوست

ماه شبح

سپتامبر

زادروز کنفوسیوس

سپتامبر/ اکتبر

جشنواره ی میانه ی پاییز

هتل حیات پاریس مادلین (Hyatt Paris Madeleine) پاریس

هتل حیات پاریس مادلین (Hyatt Paris Madeleine) پاریس

هتل حیات پاریس مادلین یکی از هتل های ۵ ستاره شهر پاریس و کشور فرانسه می باشد. این هتل لوکس واقع در مرکز پاریس بوده و تنها ۵ دقیقه (پیاده) تا کلیسای مادلین فاصله دارد.

تمامی اتاق های هتل حیات پاریس مادلین دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و هر یک به صورت جداگانه با اثاثیه چوبی و مدرن و تن رنگی روشن تزئین شده اند. این اتاق ها همچنین دارای حمام اختصاصی بسیار شیکِ مجهز به وان، سشوار و لوازم آرایشی-بهداشتی (رایگان) می باشند. نمای اتاق ها نیز به سوی خیابان های پاریس و حیاط هتل می باشند.

هتل حیات پاریس مادلین دارای یک مرکز تناسب اندام، سونا، حمام و ماساژ می باشد که مسافران و گردشگران تور فرانسه با اقامت در این هتل می توانند از آنها استفاده نمایند.

رستوران La Chinoiserie نهار و صبحانه را با غذاها و محصولات فصلی سرو می کند. این رستوران همچنین با اسنک و نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می کند. کافه هتل نیز یک شام لذیذ با غذاهای محلی را برای مهمانان آماده می کند.

هتل حیات پاریس مادلین در نزدیکی منطقه خرید معروف هوسمان (Haussmann) قرار دارد و مهمانان این هتل تنها با ۵ دقیقه پیاده روی می توانند خود را به آن برسانند. همچنین تا خیابان معروف شانزه لیزه نیز حدود ۱۰ دقیقه (پیاده) فاصله است.

یکی دیگر از مزایای این هتل فاصله کم آن (حدود ۵۰۰ متر) تا ایستگاه متروی Saint-Augustin بوده که دسترسی مستقیمی را به جاذبه های معروف پاریس می دهد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور فرانسه و اقامت در شهر پاریس را دارند و به دنبال هتلی لوکس با امکانات مناسب برای اقامت در این شهر می باشند می توانند هتل حیات پاریس مادلین را انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر پاریس را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.

هتل بست وسترن رنسرای اوپرا (Best Western Ronceray Opera) پاریس

هتل بست وسترن رنسرای اوپرا (Best Western Ronceray Opera) پاریس

هتل بست وسترن رنسرای اوپرا یکی از هتل های ۳ ستاره کشور فرانسه و شهر پاریس می باشد. این هتل در نزدیکی Opéra Garnier بوده و یک پیاده روی کوتاه تا روستای Montmartre فاصله دارد.

ساختمان هتل بست وسترن رنسرای اوپرا دارای قدمت زیادی بوده و اتاق های آن دارای دیوارهای عایق صدا هستند که باعث جلوگیری از ورود صداهای اضافی در هنگام استراحت مهمانان به درون اتاق می شود. تمامی اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع می باشند. همچنین برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن هستند.

با وجود ایستگاه های متعدد مترو در اطراف هتل دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری شهر پاریس نظیر برج ایفل و موزه لوور خواهید داشت.

هتل بست وسترن رنسرای اوپرا دارای یک بار نیز می باشد که نوشیدنی های ترکیبی در آن سرو می شود. همچنین wifi رایگان نیز در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور فرانسه و اقامت در شهر پاریس را دارند می توانند هتل بست وسترن رنسرای اوپرا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر پاریس را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.


راه‌آهن همدان با حضور روحانی افتتاح شد

راه‌آهن همدان با حضور روحانی افتتاح شد

راه‌آهن همدان-تهران صبح روز ۱۸ اردیبهشت با حضور رئیس جمهور و مسئولان استان همدان افتتاح شد ولی هنوز متاسفانه ایستگاه‌های مسیر تکمیل نشده‌ است و برای اتصال شهر همدان به خط‌ آهن، باید ادامه مسیر و ایستگاه راه‌آهن در داخل شهر ساخته شود.

پروژه راه‌ آهن تهران-همدان-سنندج به طول ۴۱۱ کیلومتر بوده که طول مسیر تهران-همدان ۲۶۷ کیلومتر است.

این طرح در مسیر خود از شهرهای تهران، رباط‌کریم، ساوه، فامنین، همدان عبور می‌کند. همچنین دارای ۳۵ پل Bridge خاص به طول ۱۶۴۰متر است.

راه‌آهن همدان-تهران صبح روز 18 اردیبهشت با حضور رئیس جمهور و مسئولان استان همدان افتتاح شد

راه‌آهن همدان-تهران صبح روز ۱۸ اردیبهشت با حضور رئیس جمهور و مسئولان استان همدان افتتاح شد

این طرح به صورت یک خطه با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برای مسافری و ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت برای باری طراحی شده است.
در این طرح متراژ ساختمان اصلی ۲ ایستگاه ساوه و همدان به مساحت ۳۷ هزار مترمربع است.

این طرح علاوه بر آن که از لحاظ حمل و نقل داخلی بار و مسافران استان‌های همدان و کردستان را به شبکه راه‌آهن سراسری متصل می‌کند، باعث فراهم آوردن بستری مناسب به منظور احداث طرح‌ها و صنایع جدید، بهبود و گسترش شبکه ترابری منطقه و همچنین افزایش ایمنی سیر و کاهش مصرف سوخت می‌شود.
کل اعتبار هزینه شده در این پروژه ۹۷۰۰ میلیارد ریال است.