راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

هتل ایداس

هتل ایداس یک هتل 4 ستاره است که در مارماریس واقع شده و تنها 5 دقیقه تا ساحل شنی ایسملر فاصله دارد. این هتل دارای استخر روباز با بخش کودکان مجزا، مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکی می باشد.

اتاق های هتل با سیستم تهویه ی مطبوع و اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای و مینیبار مجهز شده اند. هر اتاق دارای یک بالکن می باشد.

هتل ایداس

رستوران غذاها را به سبک سلف سرویس و سفارشی ارائه می دهد. شما می توانید از وعده های غذایی خود در داخل یا خارج از اتاقتان لذت ببرید. کافه بار اسنک، کافه بار کنار استخر و کافه بار ویتامینه، انواع نوشیدنی و تنقلات را ارائه می دهد.

مرکز شهر مارماریس در فاصله 10 کیلومتری هتل و فرودگاه دلاّمان در 100 کیلومتری آن قرار گرفته اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل ایداس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.

هتل ستیا بیچ ریزورت

هتل ستیا بیچ ریزورت یک هتل 4 ستاره واقع در مارماریس است که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های مدرن و شیک است که در آنها تمامی امکانات رفاهی مدرن فراهم شده است.

اتاقهای هتل بزرگ و دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، اینترنت پرسرعت، حمام اختصاصی و ... می باشند.

هتل ستیا بیچ ریزورت

رستوران سلف سرویس غذاهای بین المللی سرو می کند. همچنین می توانید از میان وعده ها و نوشیدنی در کافه بار استخر لذت ببرید. در بخش لابی، شما امکانات تهیه چای و قهوه را پیدا خواهید کرد.

مرکز اسچای بزرگ هتل، دارای حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ و سالن بدنسازی است. شما همچنین می توانید از استخر در فضای باز لذت ببرید و یا می توانید در ساحا خصوصی هتل حمام آفتاب بگیرید.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل ستیا بیچ ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.

هتل پسی بی

هتل پسی بی یک هتل 4 ستاره واقع در مارماریس است و تنها 500 متر فاصله از دریا قرار دارد. این هتل دارای استخر های روباز و استخر سرپوشیده می باشد. خدمات اسپا و سلامتی نیز در این هتل ارائه می شود.

هتل پسی بی

تمامی اتاق ها مجهز به تهویه کننده هوا، تلویزیون و ماهواره، بالکن، صندوق امانات و حمام اختصاصی می باشند. تمامی حمام ها دارای سشوار هستند. یک گاوصندوق استاندارد نیز موجود است.

این هتل فقط 4 کیلومتر از پارک ملی مارماریس فاصله دارد و ترمینال اتوبوس مارماریس در 2 کیلومتری آن قرار دارد. فاصله فرودگاه دالامان تا هتل 93 کیلومتر می باشد. 

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 8.3 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل پسی بی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.

هتل پاشا گاردن بیچ

هتل پاشا گاردن بیچ یک هتل 4 ستاره است که در کنار دریای مارماریس واقع شده است و دارای ساحل خصوصی صندلی و چترهای مخصوص حمام آفتاب می باشد. یک استخر روباز نیز موجود است. تمام اتاق های هتل دارای بالکن همراه با منظره دریا و شهر می باشند.

کف تمام اتاق ها با کفپوش چوبی پوشیده شده اند و همچنین مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال و فریزر و صندوق امانات می باشند. این اتاق ها همچنین دارای یک محل نشیمن و یک تلویزیون با کانال های ماهواره ای می باشند.

مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه سلف سرویس در ساحل خصوصی هتل آغاز کنند. برای صرف نهار و شام نیز یک رستوران با منوی سفارشی موجود است که غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. کافه بار هتل انواع مختلف نوشیدنی ها را ارائه می دهد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 9.0 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل پاشا گاردن بیچ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.

هتل تورونک پرمیوم

هتل تورونک پرمیوم یک هتل 4 ستاره واقع در قلب تورونک در شهر مارماریس می باشد. این هتل یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده را ارائه می دهد. از فعالیت هایی که برای سرگرمی شما در نظر گرفته شده است می توان بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایقرانی و غواصی اشاره کرد. اینترنت وای فای رایگان نیز در دسترس است.

در اینجا هر اتاق با تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، مینیبار، تهویه ی مطبوع و بالکن ارائه می شود. حمام اختصاصی با دوش مجزا، سشوار و وان اختصاصی نیز موجود است.

این هتل یک ساحل اختصاصی همراه با صندلی های حمام آفتاب و چتر را به مهمانان ارائه می دهد. سایر امکانات هتل عبارتند از سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامتی، ماساژ و حمام. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل تورونک پرمیوم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.