هتل بنتلی بای مولتون یک هتل 4 ستاره واقع در مرکز استانبول است و تنها چند قدم با خیابان مشهور نیشانتاشی فاصله دارد. این هتل دارای دکوراسیون ایتالیایی و اینترنت پرسرعت وای فای می باشد. شما همچنین بیمارستان های بسیاری از قبیل بیمارستان آمریکایی و کلینیک های پزشکی تخصصی در جراحی زیبایی را در اطراف هتل پیدا خواهید کرد.

تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. بعضی از اتاق ها دارای منظره ی رو به شهر یا بوسفر هستند. حمام های اختصاصی هر اتاق دارای سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند.

شما می توانید از انوع غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید. صبحانه سرو سرویس بهترین گزینه برای آغاز روز و گشت و گذار در شهر می باشد.

مهمانان می توانند برای ریلکس کردن به سونای هتل بروند و یا برای ورزش باشگاه بدنسازی فول امکانات هتل را انتخاب کنید. امکاناتی مانند خدمات فکس و قرار ملاقات نیز ارائه می شود.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.6 را داده اند.مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل بنتلی بای مولتون را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.