راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

هتل وکسی

هتل وکسی یک هتل 4 ستاره واقع در ساحل بدروم می باشد و تنها 9 کیلومتر تا ساحل کمل (Camel Beach)، ساحل یاهسی و جزیره ربیت (Rabbit ) فاصله دارد. منطقه ای که هتل در آن واقع شده یک از زیباترین قسمت های آکیارلار می باشد.

ساحل بیتز و آکواپارک ددمان بدروم در فاصله 20 کیلومتری هتل قرار دارد.

خدمات غذایی هتل با صبحانه آغاز می شود و به تربیب با نهار، میان وعده (در کافه بار استخر)، کیک خشک، چای، بستنی، شام و سوپ شبانه ادامه پیدا خواهد کرد.

تمام 149 اتاق هتل، دارای اینترنت وای فای، بالکن و تلویزیون همراه با کانال های ماهواره ای می باشند. دیگر امکانات مورد نیاز مهمانان شامل مینی بار، بطری آب رایگان و سشوار نیز موجود می باشد.

این هتل امکاناتی بی نظیر را ارائه می دهد. مهمانان می توانند در کنار استخر روباز هتل استراحت کنند و یا در ساحل اختصاصی هتل حمام آفتاب بگیرند و بادبان سواری (windsurfing) کنند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل وکسی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


هتل بایا بدروم

هتل بایا بدروم یک هتل 5 ستاره است که منظره ای از خلیج گوندوگان دارد. این هتل فوق العاده شامل ساحل خصوصی و اتاق هایی با طراحی مدرن و منظره ای رو به دریای اژه است. یک پارک آبی با استخرهای مختلف و یک مرکز سلامت وجود دارد.

مهمانان می توانند ماساژ تایلندی درخواست کنند و یا در مرکز سلامتی و تندرستی ورزش کنند. ورزش های آبی در ساحل ارائه می شوند و مهمانان می توانند تنیس بازی کنند. سایر امکانات هتل شامل سینما و دیسکو می باشد.

غذاهای بین المللی سلف سرویس به طور روزانه در رستوران اصلی در دسترس هستند. نوشیدنی ها و میان وعده در 5 کافه بار هتل بایا ارائه می شوند در حالی که کافه بار ویتامینه نوشیدنی های سالم سرو می کند. خدمات اتاق هم 24 ساعته ارائه می شود.

کارکنان بخش پذیرش هتل 24 ساعته برنامه های موسیقی و سرگرمی روزانه را سازماندهی می کنند. پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. مرکز شهر بدروم 19 کیلومتر با هتل فاصله دارد در حالی که فرودگاه میلاس در 48 کیلومتری آن واقع شده است.

همه ی اتاق های هتل بایا بدروم یک بالکن خصوصی دارند و بسیار پورنور هستند. از امکانات هتل می توان تلویزیون ماهواره ای و مینی بار را نام برد. هر حمام خصوصی وان یا دوش دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل بایا بدروم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 

هتل کلاب بلو وایت

هتل کلاب بلو وایت یک هتل 4 ستاره است که در ساحل بدروم واقع شده است. فاصله این هتل تا ساحل کمل (Camel)، جزیره ربیت (Rabbit) و ساحل یاهسی (Yahsi) حدود 15 کیلومتر می باشد.

مهمانان این هتل ساحلی از امکانات راحتی مانند کلوب کودکان و استخر کودکان برخوردار هستند. ساحل اختصاصی بهترین جا برای گذراندن وقت می باشد. استخر روباز و زمین مخصوص بازی تنیس هم در نظر گرفته شده است.

تمام 80 اتاق هتل با بالکن مجهز شده است و همچنین خدمات اتاق 24 ساعته و تلویزیون های ال سی دی همراه با کانال های ماهواره ای ارائه می دهند. دیگر امکانات مورد نیاز مهمانان نیز شامل یخچال، سشوار و دوش موجود می باشد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل کلاب بلو وایت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 

هتل روسو ورد

هتل روسو ورد یک هتل 3 ستاره است که در محله ی زیبای Gumbet و منطقه ی Asarlik واقع شده است. این هتل، مجموعه ای از اتاق هایی با طراحی مدرن، معماری زیبا و اقامتی بسیار راحت را ارائه می دهد.

علاوه بر یک رستوران، این هتل دارای استخر در فضای باز و یک کافه بار کنار استخر است. صبحانه رایگان سلف سرویس و پارکینگ رایگان نیز ارائه می شود. دیگر امکانات شامل غذای مخصوص میان وعده، سونا و اینترنت وای فای در مناطق عمومی است.

این هتل در مرکز شهر بدروم واقع شده استو تنها 0.9 کیلومتر از ساحل بیتز و 3.6 کیلومتر از بادگیرهای بدروم فاصله دارد. مرکز خرید Oasis و دروازه هم در فاصله 5 کیلومتری هتل واقع شده است.

این مقصد عالی برای همه مسافرانی است که به دنبال تعطیلات شگفت انگیز هستند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل روسو ورد را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 

هتل وو بدروم ریزورت

هتل وو بدروم ریزورت یک هتل 5 ستاره واقع در 5 دقیقه ای ساحل Gumbet می باشد. این هتل یک استخر رایگان، وان آب داغ، حمام سنتی و یک مرکز سلامتی و زیبایی را ارائه می دهد.

هتل در 3.5 کیلومتری آمفی تئاتر بدروم واقع شده است. جاذبه های واقع در مرکز شهر بدروم، مانند کاخ بدروم در 5 کیلومتری آن قرار دارد.

در هتل وو بدروم، مهمانان می توانند در غواصی، بادسواری (ویندسرفینگ) و قایقرانی شرکت کنند و یا در مرکز تناسب اندام از ورزش کردن لذت ببرند. در شب، کارکنان مربوط به بخش سرگرمی هتل، برنامه های کاباره، دیسکو و یا نمایش زنده موزیکال را برنامه ریزی می کنند.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.5 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل وو بدروم ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.