راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

هتل لوته (Lotte) مسکو

هتل لوته (Lotte) مسکو

هتل لوته یکی از هتل های ۵ ستاره کشور روسیه و شهر مسکو می باشد. هتل لوته در مرکز تجاری و مرکز خرید مسکو واقع شده است.

این هتل تنها ۱۵ دقیقه با ماشین تا میدان سرخ، کاخ کرملین و تئاتر Bolshoi فاصله دارد. هتل لوته فاصله ی کمی هم با خیابان آربات دارد که یکی از بهترن انتخاب ها برای گردشگران تور روسیه بوده است. این ویژگی های مکانی و موقعیتی یکی از مهم ترین علل معروفیت این هتل است و به نظر می رسد بهترین موقعیت مکانی را با توجه به امتیازات داده شده دارد.

این هتل یک محل اقامت فوق لوکس است و خدمات فوق مدرن را ارئه می کند. دو رستوران این هتل برنده جایزه شده و هم چنین دارای استخر سرپوشیده و بزرگ ۲۰ متری و spa است.

هر اتاق بزرگ این هتل به یک کمد افقی، مینی بار و یک صفحه ی لمسی خاص که برای تنظیم نور، درجه حرارت و کنترل تلویزیون می باشد مجهز شده است. گردشگران تور روسیه مقیم در این هتل، می توانند از این وسیله برای پیش بینی آب و هوا، نقشه ی هدایت کننده ی هتل و یک دفترچه ی شماره تلفن بخش های مختلف هتل استفاده کنند.

رستوران معروف این هتل OVO نام دارد که معروف ترین سرآشپز به نام Michelin-starred را داراست و غذاهای مدرن ایتالیایی را سرو می کند. رستوران OVO تنها رستوران Carlo Cracco است که خارج از ایتالیا واقع شده است.

صبحانه درون اتاق سرو می شود و منوی مخصوص غذای کودکان هم قابل درخواست است.

هتل لوته یک حوضچه ی آب گرم دارد که ۳۰۰ نوع درمان مختلف به اضافه ی درمان های سنتی روسیه در آن انجام می شود. برای فعالیت های بیشتر هم یک باشگاه، سونا، حمام سنتی و حمام ابریشمی در نظر گرفته شده است که در نوع خود بی نظریند.

زوج های جوان عاشق این هتل شده اند و امتیاز ۹ از ۱۰ را داده اند.

یکی از ویژگی های بسیار خوب و مناسب برای افرادی که حیوان خانگی دارند این است که حیوانات آنها اجازه ی ورود به این هتل را دارند.

اینترنت و پارکینگ رایگان از خدمات معمول لوته است. هم چنین دستگاه خودپرداز و صرافی نیز دارد.

کارکنان این هتل به ۷ زبان روسی، کره ای، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.

در نهایت اگر به دنبال لوکس ترین سفر و هتل می گردید، هتل لوته بهترین انتخاب است.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور روسیه و شهر مسکو را دارند می توانند هتل لوته را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مسکو را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.