راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

هتل اپرا ویوالدی (Hotel Opera Vivaldi) پاریس


هتل اپرا ویوالدی (Hotel Opera Vivaldi) پاریس

هتل اپرا ویوالدی یکی از هتل های ۳ ستاره کشور فرانسه و شهر پاریس می باشد. این هتل در خیابانی آرام در ۳۵۰ متری اپرا گارنیر واقع شده است.

اتاق های هتل اپرا ویوالدی با ترکیب رنگی مدرن و شیک و با امکاناتی نظیر دسترسی به wifi رایگان، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی، اقامت دلنشینی را برای مهمانان مهیا می سازند.

تمام اتاق ها از طریق آسانسور در دسترس می باشند. همچنین در صورت درخواست مهمانان، اتوی بخار در اختیارشان قرار خواهد گرفت. خدمات سرویس اتاق و نگهبانی نیز در اختیار مسافران می باشد.

دسترسی به wifi رایگان در سراسر هتل امکان پذیر است.

با تنها ۳ دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه متروی اپرا (Opera) دسترسی داشته باشید. از طریق این ایستگاه می توانید از بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر پاریس نظیر برج ایفل دیدن نمایید.

مسافران و گرشگران تور فرانسه با اقامت در این هتل می توانند به مراکز خرید، موزه ها و سالن های تئاتر اطراف هتل دسترسی داشته باشند.

این منطقه برای افرادی که به خرید کردن، آشنایی با هنر و قدم زدن در سطح شهر در هنگام سفر علاقه مند هستند مکان مناسبی است.

کارکنان این هتل به ۳ زبان اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی قادر به پاسخگویی می باشند.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور فرانسه و شهر پاریس را دارند می توانند هتل اپرا ویوالدی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر پاریس را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.