راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

هتل پارک این رادیسون نوسکی (Park Inn by Radisson Nevsky) سنت پترزبورگ

هتل پارک این رادیسون نوسکی (Park Inn by Radisson Nevsky) سنت پترزبورگ

هتل پارک این رادیسون نوسکی یکی از هتل های ۴ ستاره کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ می باشد. این هتل در بلوار معروف Nevsky واقع شده است.

کاخ Belosselsky-Belozersky و تئاتر Alexandrinksy در فاصله ۱۵ دقیقه ای با هتل قرار دارند. ایستگاه متروی Ploschad Vosstaniya هم تنها در ۱۰۰ متری هتل واقع شده که دسترسی عالی به تمام نقاط شهر را به مهمانان عرضه می کند.

از این هتل تا ایستگاه متروی Moskovsky تنها ۵ دقیقه فاصله وجود دارد. از خدمات این هتل می توان دیوارهای عایق صدا، اینترنت رایگان پر سرعت و یک سالن بدنسازی مجهز را می توان نام برد.

اتاق های مدرن همراه با تهویه مطبوع هوا و دکوراسیون رنگارنگ در این هتل ارائه می شود. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و یک سشوار می باشد.

بار و رستوران Paulaner غذاهای کلاسیک آلمانی و نوشیدنی آبجوی مخصوص سرو می کند. غذاهای بین المللی و صبحانه ی رایگان بوفه ای نیز ارائه می شود.

خیابان Tsentralny که هتل پارک این رادیسون نوسکی در آن واقع شده است، یک انتخاب عالی برای افرادی است که علاقه مند به موزه ها، فرهنگ و پیاده روی هستند.

زوج های جوان به این هتل امتیاز ۹.۰ را داده اند.

حیوانات خانگی اجازه ی ورود به این هتل را ندارند.

کارکنان این هتل به ۴ زبان فرانسوی، آلمانی، روسی و انگلیسی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل پارک این رادیسون نوسکی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.