راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

راسا پرواز آدراپانا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آداراپانا

هتل پارک لین (Hotel Park Lane Paris) پاریس

هتل پارک لین (Hotel Park Lane Paris) پاریس

هتل پارک لین یکی از هتل های ۴ ستاره کشور فرانسه و شهر پاریس می باشد. این هتل شیک حدود ۷۵۰ متر با فروشگاه های Galeries Lafayette فاصله دارد.

تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و مقاوم در برابر صدا می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به دسترسی به wifi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش کننده مخصوص آیفون، مینی بار و دستگاه ساخت قهوه اسپرسو اشاره کرد.

حمام اختصاصی موجود در این اتاق ها مجهز به لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله حمام و سشوار می باشد. برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن با نمایی به سطح شهر پاریس می باشند.

هر رور صبح، صبحانه به صورت بوفه (سلف سرویس) در سالن مخصوص صبحانه سرو خواهد شد. همچنین مهمانان می توانند درخواست دهند تا صبحانه را درون اتاقشان میل نمایند. در بار هتل نیز می توانید انواع نوشدنی ها را سفارش دهید.(بار به صورت ۲۴ ساعته فعال است)

از جمله سایر خدمات و امکانات هتل پارک لین پاریس می توان به دسترس به wifi رایگان در سراسر هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام و ماساژ اشاره کرد. کارکنان هتل در بخش پذیرش خدمات رزرو تور و بلیط نیز ارائه می دهند.

ایستگاه متروی Miromesnil حدود ۲۸۰ متر با هتل فاصله دارد و دسترسی مستقیمی به خیابان معروف شانزه لیزه ارائه خواهد داد.

این منطقه برای افرادی که به خرید کردن، خوردن غذاهای لذیذ و تجربه فضاهای عاشقانه در هنگام سفر علاقه مند هستند انتخاب مناسبی است.

تعدادی از برندهای معروف موجود در این منطقه : Gucci, Hermès, Ralph Lauren, Chanel, Burberry

ورود حیوانات خانگی به درون هتل مجاز است.(ممکن است هزینه اضافه دریافت شود)

کارکنان هتل به ۵ زبان فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی و عربی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور فرانسه و شهر پاریس را دارند می توانند هتل پارک لین پاریس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر پاریس را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.